Forside|Om ISHØJ HEGN|Nyheder|Projekter|Kontakt|Job|A-Z Indeks

Hjem / Nyheder

En serviceaftale er en driftssikker og økonomisk løsning


Serviceaftale driftsikker økonomisk ”Det lovpligtige årlige eftersyn af eksempelvis porte gælder kun sikkerhedsmæssige krav – altså om sikkerhedsudstyret virker. Men hvis porten ikke virker, kan det jo være lige meget,” siger Alan Lysdal, der er montagechef i Ishøj Hegn.

 

En grundig gennemgang af porte og låger
Det sikkerhedsmæssige skal selvfølgelig være i orden, men når kunderne tegner en serviceaftale hos Ishøj Hegn kan de også være sikre på, at driftssikkerheden er i højsædet. Og det gælder alt fra porte og låger til pullerter og bomanlæg.

 

”Vi tager os tid til at undersøge tingene ordentligt. Nogle løsninger er mere følsomme end andre, og et grundigt serviceeftersyn, betyder hos os, at vi bruger tid på at tjekke og skille tingene ad. Det er ret unikt, at vi gør det,” siger Alan Lysdal og fortsætter:

 

”Det er helt afgørende for at sikre funktionaliteten, at vi bruger tid på at gennemgå alle dele og sikrer, at alle dele, virker som de skal. Der er nemlig stor forskel på, hvordan de mekaniske dele belastes i eksempelvis svinglåger, svingporte, bomanlæg og pullerter.”

 

Det betaler sig at gøre arbejdet ordentligt første gang
De grundige serviceeftersyn giver samtidig montørerne mulighed for at forebygge og udbedre eventuelle fejl, så de ikke udvikler sig til større problemer. Og det gør Ishøj Hegns serviceaftaler til en økonomisk fordelagtig løsning for kunderne.

 

”Det kan altid bedst svare sig at komme hele vejen rundt ved serviceeftersynet, da kunderne dermed undgår at bruge penge på tilkaldeservice ved fejl, man kunne have opdaget og undgået ved det årlige eftersyn. Hos Ishøj Hegn går vi efter at være de bedste. Arbejdet skal laves ordentligt første gang, ellers bliver det bare dyrt i den lange ende,” forklarer Alan Lysdal.

 

Serviceaftale - en god forretning
Med en pris på 2.500 kr. pr. enhed om året er en serviceaftale hos Ishøj Hegn en god forretning for de kunder, der ønsker en grundig og driftssikker løsning.

 

Ishøj Hegn får flere og flere efterspørgsler fra kunder, som ønsker en fast serviceaftale og et grundigt eftersyn, og vi har derfor udvidet antallet af serviceaftaler betragteligt.

 

Det gælder også blandt de kunder, der har fået sat en løsning op af en anden udbyder, men som ønsker, at Ishøj Hegn står for det årlige eftersyn.

 

Læs mere om Ishøj Hegns serviceaftale eller kontakt os på telefon: 43 73 22 33

 

 


Accepter cookies

Dette website bruger cookies bl.a. til at udarbejde statistik over anvendelsen af sitet.

Bliv kontaktet









ISHØJ HEGN A/S

CVR 8757 4318

 

mail@ishoj-hegn.dk

 

SJÆLLAND TLF.: 
+45 43 73 22 33

JYLLAND-FYN TLF.:
+45 72 30 02 33

 

TILKALDESERVICE:
+45 43 54 88 88

  

Uopfordrede ansøgninger:

job@ishoj-hegn.dk